عروسک خر گریان و الاغ عاشق

یادگارت شده این دل تنها

عروسک خر گریان و الاغ عاشق

یادگارت شده این دل تنها

عشق

نشد ز عشق برای همیشه دور بمانم

شکوه چشم تو نگذاشت با غرور بمانم

غریب شهر شبم  تا سپیده  راه  نماند

طلوع کن تو که در مرزهای  نور  بمانم

تمام زندگی ام لحظه های خسته تکرار

زمانه خواست که همواره در مرور بمانم

میان رفتن و ماندن دلم نشسته به تردید

بخوان مرا که همیشه در اوج شور بمانم

در این تداوم  اگر  مانده ام  هنوز  شکیبا

دل تو خواست تو گفتی که من صبور بمانم

چه سالها که نشستم یگانه صامت و ساکت

دگر  مخواه غریبانه  سوت  و  کور  بمانم

ز بی  پناهی و  دلتنگی  آمدم  سویت

پناه  من مگذار  از  تو  باز  دور  بمانم

                            عربی

نظرات 2 + ارسال نظر
خامد چهارشنبه 21 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 12:19 ب.ظ http://joojetighi.blogsky.com

سلام یلدا خانوم....
عالی بود ...من که خیلی خوشم اومد....
یسر به من بزنید و من و از نظرتون در مورد وبلا گم مطلع کند
راستی با تبادل لینک و لوگو موافقین ...؟
اگه مایلی بگو...

داریوش بی فرهنگ چهارشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:37 ق.ظ http://zoeram.blogsky

سلام
با آرزی سلامتی
فکر نمی کردم ولاگ اله یه خانوم باشه
وبلاگ قشنگی داری به خاطر همین لینکتونا گذاشتم تو وبلاگم
خوشحال میشم سر بزنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد