عروسک خر گریان و الاغ عاشق

یادگارت شده این دل تنها

عروسک خر گریان و الاغ عاشق

یادگارت شده این دل تنها

خاطراتم

من یه قلبم که هنوزم میزنه برای عشقت

زندگیشو جا گذاشته توی ماجرای عشقت

قلبم میزنه برای عشقت

تو یه اسمی که همیشه می مونه تو خاطراتم

تو گذاشتی و پریدی

من هنوز تو ماجراتم

من

من یه دلداه خسته  تو کتابای نبسته

تویی عکس یه عروسک که تو آیینه نشسته

کاش دلش نیاد زمونه

برای ما کم بزاره

کاش دونیا ما دوتا رو

سر راه هم بزاره

آرسین

 

نظرات 2 + ارسال نظر
MAX PAYNE چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:33 ب.ظ http://maxpaynethefall.blogsky.com

سلام
بازم به من
حتما باید بگم آپم که بیای
پیش گیلاس خانومی میای ولی ...

mehdi پنج‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:09 ب.ظ

salam vaghean ce bloge khobo jalebie
daste shoma dard nacone khanom

مهدی من هیچی جز تو واسم جالب نیست
اصلا بزار همه بدونن که هیچکی جز تو واسم ارزش نداره
تو تنها بهونه ای واسه زندگی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد