عروسک خر گریان و الاغ عاشق

یادگارت شده این دل تنها

عروسک خر گریان و الاغ عاشق

یادگارت شده این دل تنها

خواب و خیال

زندگی تو این غریبی واسه من بی تو محاله

آرزومه باشی اما دیدنت خواب و خیاله

رفتی اما هنوزم من به غم عادت نکردم

یادته وقتی میرفتی سر به زانو گریه کردم

عشق ما یاد آور پاییز سرده

روزگار عشقمون تاریک و سرده

التماست میکنم بیای دوباره

بی تو دنیا واسه من رنگی نداره

نازنین ای خوب من غوغا به پا کن

دفتر عشق من و دوباره وا کن

عشق ما یاد آور پاییز سرده

روزگار عشقمون تاریک و سرده

بابک الهی

نظرات 2 + ارسال نظر
امیر شنبه 1 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 10:07 ب.ظ http://amir-perspolisi.blogsky.com

سلام
وبلاگ جالبی داری
گفتم حالا که خوشم اومده یک نظر ناقابل کمترین کاریه که می تونم بکنم
اگه دوست داشتی یه سری به من بزن
واگر از وبلاگم خوشت اومد بیا به هم لینک بدیم
موفق وسربلند باشید

[ بدون نام ] شنبه 1 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 10:11 ب.ظ http://www.wall.blogsky.com

سلام
شعرت زیبا بود.واقعا از خوندنش لذت بردم..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد