عروسک خر گریان و الاغ عاشق

یادگارت شده این دل تنها

عروسک خر گریان و الاغ عاشق

یادگارت شده این دل تنها

راه کربلا

خسته از نگاه عالم گوشه گیر جنگلا

خیلی دوست دارم برم به سرزمین کربلا

اما این همه پرنده . چرا طاووس شدم؟

ای خدا ببین چطور از همه مآیوس شدم

آخه چی میشد منم عقاب و شاهین میشدم

میتونستم بپرم به آرزوهای خودم

همه زل زدن به پای زشت من

نمیدونن که چیه سرشت من

نمیدونن که میخوام چکار کنم

دلمو به عشق کی دچار کنم

دوست دارم راهی کربلا بشم

تا منم سری توی سرا بشم

حالا از کجا برم پای پیاده ای خدا

راهمو نشون بده میخوام برم به کربلا

چاووشی

 

نظرات 3 + ارسال نظر
یاسمین(حرفهای یه دختر غمگین) دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 12:27 ب.ظ http://rue.blogsky.com

تا تو رفتی همه گفتند
از دل برود هر آنکه از دیده برفت
وبه ناباوری و غصه من خندیدن
آه ای رفته سفرکه دگر باز نخواهی برگشت
کاش می آمدی و می دیدی
که در این عرصه دنیای بزرگ
چه غم آلوده جدایی هایی ست
و بدانی که....
از دل نرود هر انکه از دیده برفت

a ّFashisT دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 09:11 ب.ظ HTTP://FASHISTZ.BLOGSKY.COM

سلام دوست عزیز
وبلاگ قشنگی داری
وقت داشتی به ما هم یه سری بزن
http://fashistz.blogsky.com

MAX PAYNE چهارشنبه 5 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 08:05 ب.ظ

سلام این اسم برات آشنا نیست
اون روز که اومدی و گفتی ... برات دعا کرد ... همیشه برا اونایکه لینکشون تو وبلاگمه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد