عروسک خر گریان و الاغ عاشق

یادگارت شده این دل تنها

عروسک خر گریان و الاغ عاشق

یادگارت شده این دل تنها

میرم

میرم تا تو آروم شب ها چشمات بسته شه

دیوارِ اتاقت ازعکسم خسته شه

میرم تا بارون منو یاد تو نندازه 

 میرم یه جای تازه

میرم با چشمای خیس و قلبی بی گناه

 میرم حتی نمیندازی به من یک نگاه

هر جا میرم امّا بازم یادت می افتم 

 اینو به همه گفتم

میرم جای من اینجا نیست 

 عشق تو زیبا نیست 

 رؤیا نیست

میرم جایی که دریا نیست

اسم ِ تو رو ما نیست

 غوغا نیست

کاش می شد تا ببینی من اینجا چه تنهام 

 وقتی که تو نباشی به هم میریزه دنیام

اینجا کسی نیست با چشمای ناز و روشن

بی تو چه غریبه ام من

از هر جا رد میشم میاد عکست روبه روم 

 سوخته تو آتیش عشقت شهرِ آرزوم

دارم آروم  آروم مرگ به جون می خرم 

 دیدی چی اومد سرم

دیدی چی اومد سرم 

نظرات 3 + ارسال نظر
موسی دوشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:11 ق.ظ

سلام من تازه با وبلاگ شما اشنا شدم وبلاگ قشنگ وپر محتوای دارید من که لذت بردم .در ضمن اگر در مورد اب گریت دستگاه استارست خو دچار مشکل شدید من میتوانم ازطریق تلفن شمارا را هنمائی کنم
باسپاس

ساغر تمنا یکشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:38 ب.ظ http://www.saghar-tamana.blogfa.com

تو چه خوب مینویسی ....یلدا ...

سامی سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:49 ب.ظ http://googooshpic.blogsky.com

سلام سال نو مبارک
اپ جالبی داشتی چرا خبرم نکردی
منم اپم خوشحال میشم سر بزنی
بای بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد