عروسک خر گریان و الاغ عاشق

یادگارت شده این دل تنها

عروسک خر گریان و الاغ عاشق

یادگارت شده این دل تنها

ماهی

ماهی شده بود باورش ،

 تور اگه بندازن سرش ،

می شه عروس ماهیا ،

شاه ماهی می شه همسرش ،

ماهیه باورش نبود ،

تور اگه بندازن سرش ،

نگاه گرم ماهیگیر ،

 می شه نگاهه آخرش

 می شه نگاهه آخرش

گل ارکیده

شاخه ای تکیده گل ارکیده
با چشمای خسته لبهای بسته
غم توی چشماش اروم نشسته
شکوفه شادیش از غم گسسته
آشنای درده خورشیده سرده
تو قلب سردش غم لونه کرده
مهتاب عمرش در پشت پرده
تنها وصالش پاییز سرده
دستای ظریفش تو دست مادر
پیکر نحیفش چون گل پر پر
از محنت و درد آروم نداره
سایه سیاهی رو بخت شومش
ارکیده تنهاس اسیره وجودش
طوفان درد پایون نداره
دست منو تو میتونه با هم
قصری بسازه با رنگ شبنم
شکوفه ای که غمگین و سرده
گل ارکیدس نمیره کم کم
بیا نذاریم گل ارکیده
گلی که چهرش پاک و سفیده
که توی پاییز شاخه ای بیده
بهار ندیده بمیره کم کم

عشق قدیمی

باز یه شبی میاد تو هم . سراغمو میگیری باز

خوب میدونم من که میری . تو هم میری مثل یه راز

من میدونم تو هم یه روز . دلت برام تنگ میشه باز

بازم دلت تنها میشه . تو اون همه سوز و گداز

عطر صدات پیچیده باز توی اتاق خونه

عکس تورو میبینم و بازم میشم دیوونه

با هر نفس داد میزنم شاید بیای کنارم

دیوونه نگاتم و راه فرار ندارم

تویی عشق قدیمی .هم نفس صمیمی

تویی آرزوی قلبم . آره فقط همینی

منم یه شب میخندم و اشک تو رو در میارم

تو خوابت هم نمیبینی که من برات گل میارم

منم میرم به این اون پشت سرت حرف میزنم

هرچی که دست تکون بدی دست تو رو پس میزنم

عطر صدات پیچیده باز توی اتاق خونه

عکس تورو میبینم و بازم میشم دیوونه

مهدی مقدم

سرتو بزار

سرتو بزار رو شونه هام خوابت بگیره

بزار تا اروم   دل بی تابت بگیره

بهم نگو از ما گذشته دیگه دیره

حتی من از شنیدنش گریه ام میگیره

بزار روی سینه ام سرتو

چشمای خیس و ترتو

بزار تا سیر نگات کنم

بو بکشم پیرهنتو

بغل کن و بچسب بهم

بکش دوباره دست بهم

جز تو کسی رو ندارم

نزدیکتر از نفس بهم

وقتی چشات خوابش میآد

آدم غماش یادش میآد

یه حالتی تو چشماته

که عشق خودش باهاش میآد

امید

نفس بریده

به تو گفتم قبل رفتنت اگه نباش یک روز میمیرم از پا می افتم
به تو گفتم خودمو میکشم و پر میزنم تو آسمونا ؛ بگو گفتم یا نگفتم
به تو گفتم زنده ام با نفس خیال چشمات؛ بگو گفتم یا نگفتم
 چشاتم تنهام گذاشتن
حالا من موندم اشک و بغض و  آه وعکس پاره تو و من ؛ بگو گفتم یا نگفتم
مگه بهت نگفته بودم بی تو روزگار من تیره و تاره
حالا یادگار من ؛ بعد سفر کردن تو طناب داره
دیگه جون نداره دستام آخر قصه رسیده
عطر تو مثل نفس بود واسه این نفس بریده

محسن چاووشی

محسن چاوشی

منم یه تقویم پر از زمستون

چله نشین دل درب و داغون

سال کبیسم و شگون ندارم

از هیچکسی خاطره ای ندارم

جز یه نفر که درب و داغونم کرد

بره بودم گرگ بیابونم کرد

اما دل تو غربت بیابون

از راهی که رفته نشد پشیمون

دل ای دل دیوونه کی قدرتو میدونه؟

برو فکر خودت باش

پر از گرگه زمونه

باز منتظر نشستی

آب میشی دستی دستی

تو هم باید مثل اون دلش رو میشکستی

از دوست عزیزم یاسمن

 تا تو رفتی همه گفتند
از دل برود هر آنکه از دیده برفت
وبه ناباوری و غصه من خندیدن
آه ای رفته سفرکه دگر باز نخواهی برگشت
کاش می آمدی و می دیدی
که در این عرصه دنیای بزرگ
چه غم آلوده جدایی هایی ست
و بدانی که....
از دل نرود هر انکه از دیده برفت

راه کربلا

خسته از نگاه عالم گوشه گیر جنگلا

خیلی دوست دارم برم به سرزمین کربلا

اما این همه پرنده . چرا طاووس شدم؟

ای خدا ببین چطور از همه مآیوس شدم

آخه چی میشد منم عقاب و شاهین میشدم

میتونستم بپرم به آرزوهای خودم

همه زل زدن به پای زشت من

نمیدونن که چیه سرشت من

نمیدونن که میخوام چکار کنم

دلمو به عشق کی دچار کنم

دوست دارم راهی کربلا بشم

تا منم سری توی سرا بشم

حالا از کجا برم پای پیاده ای خدا

راهمو نشون بده میخوام برم به کربلا

چاووشی

 

خواب و خیال

زندگی تو این غریبی واسه من بی تو محاله

آرزومه باشی اما دیدنت خواب و خیاله

رفتی اما هنوزم من به غم عادت نکردم

یادته وقتی میرفتی سر به زانو گریه کردم

عشق ما یاد آور پاییز سرده

روزگار عشقمون تاریک و سرده

التماست میکنم بیای دوباره

بی تو دنیا واسه من رنگی نداره

نازنین ای خوب من غوغا به پا کن

دفتر عشق من و دوباره وا کن

عشق ما یاد آور پاییز سرده

روزگار عشقمون تاریک و سرده

بابک الهی