عروسک خر گریان و الاغ عاشق

یادگارت شده این دل تنها

عروسک خر گریان و الاغ عاشق

یادگارت شده این دل تنها

اعتراف

در من اندوه و هزاران اندوه

                             در تو امید و هزاران امید

با من از رنج سخن باید گفت

                                از تو باید سخن عشق شنید

تو یکی شاخخه سر سبز بهار

                           من یکی شاخه پائیزی زرد

تو یکی غنچه نورسته شاد

                                 من یکی خار زمستان شده طرد

در سراپای تو گرمی و نیاز

                                در من از عشوه و طنازی نیست

زندگی در رگ تو می جوشد

                                 در من این عمر به جز بازی نیست

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 07:33 ب.ظ http://Mehraboni13.Blogsky.Com

برام از خاطره سنگری بساز
بید بی ریشه رو شن باد می بره

نسل بی هویت و خاک غریب
مثل شخم قدیم از یاد می بره

::> مهربونی <::

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد