عروسک خر گریان و الاغ عاشق

یادگارت شده این دل تنها

عروسک خر گریان و الاغ عاشق

یادگارت شده این دل تنها

دلم گرفت از اسمون

دلم گرفت از آسمون، هم از زمین هم از زمون
تو زندگیم چقدر غمه، دلم گرفته از همه
ای روزگار لعنتی، تلخه بهت هر چی بگم
من به زمین و آسمون دست رفاقت نمی دم

امشب از اون شبهاست که من، دوباره دیوونه بشم
تو مستی و بی خبری اسیر میخونه بشم
امشب از اون شبهاست که من، دلم می خواد داد بزنم
تو شهر این غریبه ها دردم رو فریاد بزنم

از این همه دربه دری تو قلب من قیامته
چه فایده داره زندگی این انتهای طاقته
از این همه در به دری به لب رسیده جون من
به داد من نمیرسه خدای آسمون من
نظرات 2 + ارسال نظر
بهزاد شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 03:01 ب.ظ http://abibigloo.blogsky.com

اگرکه دلسوخته ای باتو غریبه نیستم

وقتی عاشق کسی شدی دلت را وقف او مکن تا اگر رفت دلت را نیز با خود نبرد تا لذت عاشق شدن دوباره را از تو بگیرد

حسین یکشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 01:12 ب.ظ http://www.derakhteboluri.blogfa.com

سلام
شعر تلخ ؟؟؟؟؟؟
قشنگه هم این اسمه هم نوشته هاتون
موفق باشی


اولین کسی که عاشقش میشی دلتو میشکونه و میره . دومین کسی رو که میای دوست داشته باشی و از تجربه قبلی استفاده کنی دلتو بدتر میشکنه و میزاره میره . بعدش دیگه هیچ چیز واست مهم نیست و از این به بعد میشی اون آدمی که هیچ وقت نبودی . دیگه دوست دارم واست رنگی نداره .. و اگه یه آدم خوب باهات دوست بشه تو دلشو میشکونی که انتقام خودتو ازش بگیری و اون میره با یکی دیگه ...... اینطوریه که دل همه آدما میشکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد